Proč je takový zájem o trampolíny

Trampolína je báječná věc. Sice na ní musíte vydat spoustu energie a nebýt jen pasivními hráči, jako lidé, co leží na kanapi a sledují fotbalový zápas, ale vaše aktivita bude brzy odměněna.

chlapec při výskoku

Co získáte skákáním na trampolíně

  • Spálíte spoustu kalorií, zhruba o 10 – 20 procent více, než při jiných sportech, jako jsou atletické disciplíny, míčové hry, cyklistika nebo tenis. Z tohoto důvodu je také zařazují fotbalisté, lyžaři a hokejisté do svého tréninkového plánu.
  • Kila půjdou dolů, stačí jen dodržet správnou životosprávu a cvičit pravidelně, každý den alespoň čtvrt hodiny. Nemusíte nikam docházet do posiloven, běhat venku, kde vás mohou pozorovat a patřičně váš výkon komentovat cizí lidé.
  • Ušetříte klouby – vrcholoví vzpěrači mají problémy s klouby již po několika letech intenzivního tréninku. Souvisí to s enormní zátěží zdvihaných břemen a něco podobného by hrozilo vašim kloubům při běhání, kdy na ně dopadá celá váha vašeho těla. Na trampolíně 366 si klouby odpočinou, zatímco vy se pěkně nadřete.
  • Není to jen sezonní nářadí, můžete si pořídit menší průměr odrazové plochy i do bytu, nebo to zkusit na venkovní trampolíně i v zimě. Zazimovat ji nutně nemusíte, pouze byste ji měli zakrývat ochrannou plachtou před deštěm a sněžením.

skákající dívka

  • Posílíte imunitu a ta je v současné době nejdůležitější ze všech tělesných funkcí pro prevenci vůči virovým nákazám. Imunita je propojena s činností lymfatického systému a rozproudit lymfu lze jedině přiměřeným pohybem.
  • Sedavé zaměstnání, nedostatek pohybu, pracovní přetížení a konflikty v rodině nebo v zaměstnání, to vše přispívá ke stresu, depresím, úzkostem, problémům se spánkem a k celkové psychické nepohodě. Skákáním si zlepšíte náladu, pustíte z hlavy negativní myšlenky a brzy zjistíte, že váš život nemusí být jen nudný, šedý a plný chmur a splínu.